#podcast op Advertising Heroes

Ik mocht een podcast inspreken met Jacarrino Drost, eigenaar van marketing/communbicatie bureau Advertising Heroes.

45. BEKLIM JE BEDRIJF ALS EEN AVONTURIER – MET WILCO VAN ROOIJEN

Mijn gast is Wilco Van Rooijen, een beroepsavonturier die onder andere de Mount Everest en de hashtag#K2 heeft beklommen. De K2, de berg die meer dan 8,5 kilometer hoog is. De killer Mountain. De berg waar 1 op de 4 mensen hun laatste adem uitblazen. In mijn gesprek met Wilco gaan we de overeenkomsten bespreken tussen ondernemers en ondernemende mensen en het trotseren van een berg als de K2. Welk doel en visie heb je? Hoe verstandig is het om dingen alleen te willen doen? Waarom hoef je geen vrienden te zijn met je teamleden? Maar we hebben het ook over de offers die het ondernemen en het beklimmen van de k2 met zich mee brengen. En hoe belangrijke spiritualiteit is ten opzichte van je fysiek. Klik op de link in de reacties om dit gesprek te bekijken of alleen te beluisteren! Heel veel plezier met deze 45e aflevering van The Advertising Heroes hashtag#podcast hashtag#kennisiskracht

(via de links hierboven kom je bij de podcast en anders:

45. Beklim je bedrijf als een avonturier – met Wilco van Rooijen